torsdag, juli 30, 2009

Människokännare?

Jag är rädd för att det nygifta paret från Uppsala kan ha spelat ett socialt spel över telefon och när de ha varit över på Helgö. Jag måste medge att vid en första anblick tycks paret vara näramst normala människor. Studerar man bilden som togs då Mayaa hämtades rör sig bådas läppar i en rörelse som närmast kan kännetecknas som leenden. Efter att noggrant ha studerat bilden från Anzantras hemsida ställde jag mig frågan har verkligen Helena och Marcus förstått vilka människor de egentligen har att göra med här? Jag beslöt mig för att följa dem en dag i Uppsala. Nedanstående bilder tycks bevisa min tes, titta och bli förskräckt!














Efter en hel dags fotande tycks det stå klart att dessa två bilder representerar kvinnans naturliga min.



Det som oroar mig är att Mayaa tycks falla för deras bluff, då det förefaller som hon trivs i deras sällskap, skrämmande!!
















Här ser vi en bild på mannen iklädd ett damcykelsadelskydd som legat ute hela fjolårssäsongen. Han tycks spela tärning med Mayaa och av bilden att döma verkar det som att han har spelat av henne sitt halsband. Oroväckande!














Mannen kan även inta andra former.











Publicerat av en orolig medmänniska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar